ZGŁASZANIE AWARII OD 01 LUTEGO 2021 r.

Zawiadamiamy, że od 01 lutego 2021 r. Zarząd Budynków Miejskich w Żorach przestaje pełnić dyżury całodobowe.

Wszelkie awarie, które wystąpią poza czasem pracy ZBM należy zgłaszać bezpośrednio do konserwatorów.

Awarie można zgłaszać bezpośrednio w ZBM::

  • poniedziałek, środa, piątek – od 7.00 do 15.00
  • wtorek od 7.00 do 16.00
  • piątek od 7.00 do 14.00

Poza powyższymi godzinami awarie należy zgłaszać bezpośrednio do konserwatorów. Numery telefonów do konserwatorów dostępne są w tablicach ogłoszeń w każdym budynku oraz na stronie internetowej w zakładce AWARIE.

Całodobowo można również przesyłać do ZBM wszelkie informację drogą elektroniczną – zachęcamy do korzystania z formularza dostępnego w zakładce KONTAKT, ułatwi to obsługę zgłoszenia.